TGStat
TGStat
Qidiruv uchun matnni kiriting
Ilg‘or kanal qidiruvi
  • flag Uzbek
    Sayt tili
    flag Russian flag English flag Uzbek
  • Saytga kirish
  • Katalog
    Kanal va guruhlar katalogi Hududiy to‘plamlar Tematik to‘plamlar Платные каналы Kanallar qidiruvi
    Kanal/guruh qo‘shish
  • Reytinglar
    Kanallar reytingi Guruhlar reytingi Postlar reytingi
    Brendlar va shaxslar reytingi
  • Analitika
  • Postlarda qidiruv
  • Telegram'ni kuzatish
  • Targ‘ibot
    Yandex Business orqali reklama TGStat Agency orqali kanallarda reklama TGStat.ru saytida reklama
Телеблог ( АЛТАЙ ) Барнаул Бийск Рубцовск Новоалтайск Заринск Славгород Алейск Камень-на-Оби Яровое реклама вакансии объявления

28 Sep, 09:26

Telegram'da ochish Ulashish Shikoyat qilish

💰 МРОТ вырастет в 2027 году до 28 935 рублей

Минимальный размер оплаты труда увеличат на 6,8% — до 28 935 рублей. Об этом сообщил глава Минфина Антон Силуанов. Рост показателя соответствует прогнозируемому увеличению зарплат в следующем году.

Сейчас федеральный МРОТ составляет 27 093 рубля. В Алтайском крае в 2026 году для бюджетников действует тот же размер, а для внебюджетного сектора — 28 475 рублей.

Также Силуанов заявил, что цель повысить МРОТ до 35 тысяч рублей к 2030 году будет выполнена.

17.7k 3 1 15
Katalog
Kanal va guruhlar katalogi Kanallar to‘plamlari Kanallar qidiruvi Kanal/guruh qo‘shish
Reytinglar
Telegram-kanallar reytingi Telegram-guruhlar reytingi Postlar reytingi Brendlar va shaxslar reytingi
API
Statistika API'si Postlar qidiruvi API'si API Callback
Kanallarimiz
@TGStat @TGStat_Chat @telepulse @TGStatAPI
O‘qish
Академия TGStat Telegram tadqiqoti 2019 Telegram tadqiqoti 2021 Telegram tadqiqoti 2023
Kontaktlar
Справочный центр Qo‘llab-quvvatlash Email Vakansiyalar
Har xil narsalar
Foydalanuvchi shartnomasi Maxfiylik siyosati Ommaviy oferta
Botlarimiz
@TGStat_Bot @SearcheeBot @TGAlertsBot @tg_analytics_bot @TGStatChatBot