💜 Yangi seller o‘z ishini mavsumiy tovarlardan boshlashiga arziydimi?
FMCG rahbari – Sergey Petyakin aytib beradi:
“Ha, albatta. Bizda odatda shunday qilinadi. Sotuvchi nimadan boshlashni bilmaganida, u mavsumiy tovarlarga yuzlanadi.
Masalan: sotuvchi talabni tahlil qiladi, sun’iy havzalarga talab kattaligini ko‘radi. Eng past narxdagi tovarni topadi 150 000 so‘mlik, sun’iy havzalarni sotib oladi va 120 000 so‘mlik narx belgilaydi. Bo‘ldi, sotuvlar boshlanishiga zo‘r start berildi.
Barcha chakana savdo bozor narxlari darajasida quriladi. Agar sotuvchi nimadan boshlashni bilmasa, yaxshi sotilayotgan, katta talabga ega: ommabop narx va ommaviy bo‘lganini tanlashi kerak”.
🍇🍇🍇🍇🍇
💜 Стоит ли новому селлеру начинать с сезонных товаров?
Рассказывает Сергей Петякин – руководитель FMCG:
«Да, конечно. У нас обычно так и делается. Когда продавец не знает, с чего начать, он обращается к сезонным товарам.
Например: продавец анализирует спрос, видит, что бассейны пользуются популярностью. Находит товар по самой низкой стоимости в 150 000 сумов, закупает бассейны и устанавливает цену в 120 000 сумов. Всё, отличный старт продажам дан.
Вся розничная торговля строится на уровне цен рынка. Если продавец не знает, с чего начать, ему следует выбирать то, что хорошо продаётся, имеет больший спрос: доступное по цене и массовое».
FMCG rahbari – Sergey Petyakin aytib beradi:
“Ha, albatta. Bizda odatda shunday qilinadi. Sotuvchi nimadan boshlashni bilmaganida, u mavsumiy tovarlarga yuzlanadi.
Masalan: sotuvchi talabni tahlil qiladi, sun’iy havzalarga talab kattaligini ko‘radi. Eng past narxdagi tovarni topadi 150 000 so‘mlik, sun’iy havzalarni sotib oladi va 120 000 so‘mlik narx belgilaydi. Bo‘ldi, sotuvlar boshlanishiga zo‘r start berildi.
Barcha chakana savdo bozor narxlari darajasida quriladi. Agar sotuvchi nimadan boshlashni bilmasa, yaxshi sotilayotgan, katta talabga ega: ommabop narx va ommaviy bo‘lganini tanlashi kerak”.
🍇🍇🍇🍇🍇
💜 Стоит ли новому селлеру начинать с сезонных товаров?
Рассказывает Сергей Петякин – руководитель FMCG:
«Да, конечно. У нас обычно так и делается. Когда продавец не знает, с чего начать, он обращается к сезонным товарам.
Например: продавец анализирует спрос, видит, что бассейны пользуются популярностью. Находит товар по самой низкой стоимости в 150 000 сумов, закупает бассейны и устанавливает цену в 120 000 сумов. Всё, отличный старт продажам дан.
Вся розничная торговля строится на уровне цен рынка. Если продавец не знает, с чего начать, ему следует выбирать то, что хорошо продаётся, имеет больший спрос: доступное по цене и массовое».