Uzum Sotuvchilari | Продавцы Uzum


Kanal geosi va tili: Rossiya, Ruscha
Toifa: Sotish


«Uzum» bozori sotuvchilari uchun kanal | Канал для продавцов маркетплейса Uzum 🤝
· Sotishni boshlang | Начать продавать: https://seller.uzum.uz/
· Qo'llab-quvvatlashga yozing | Написать в поддержку: https://t.me/umarket_business_bot

Связанные каналы

Kanal geosi va tili
Rossiya, Ruscha
Toifa
Sotish
Statistika
Postlar filtri


💜 Стоит ли открывать несколько магазинов, чтобы продавать в них один и тот же товар?

Бесцельное открытие магазинов не увеличит продажи. Делимся ситуациями, когда это может быть полезно:

🍇 Создать искусственную конкуренцию. Если вы продаёте уникальный товар, который редко можно встретить на площадке, заведите 2 карточки в разных магазинах. Играйте ценами и создавайте этим искусственную конкуренцию.

🍇 Если товар мультикатегорийный. Например, мойка высокого давления. Она может быть в двух магазинах по разным категориям: «‎Дача, сад и огород» и «Автотовары».

🍇 Протестировать и проверить реакцию на товар. Когда вы не уверены, понравится ли ваш товар покупателям, попробуйте запустить его во втором магазине. Соберите отзывы и оцените реакцию покупателей. Если товар покажет хорошие результаты, перенесите его в основной магазин.

🍇 Если товар не соответствует теме или названию магазина. Например, если магазин называется «Мир телевизоров», то продавать там носки будет странно.

🍇🧡💜

5.9k 1 29 22 40

💜 Bir xil tovarni sotish uchun bir nechta do‘konlarni ochish joizmi?

Maqsadsiz do‘konlar ochish savdoni oshirmaydi. Qachon foydali bo‘lishi mumkin bo‘lgan vaziyatlar bilan bo‘lishamiz:

🍇 Sun’iy raqobatni yaratish. Agar maydonda kamdan-kam uchrashi mumkin bo‘lgan noyob tovarni sotayotgan bo‘lsangiz, turli do‘konlarda 2 ta kartochkani ishga tushiring. Narxlar bilan o‘ynang va bu bilan sun’iy raqobat yarating.

🍇 Agar tovar multitoifali bo‘lsa. Masalan, kuchli bosimli moyka. U turli toifalar bo‘yicha ikkita do‘konda bo‘lishi mumkin: “Dala hovli, bog‘ va tomorqa” va “Avtotovarlar”.

🍇 Tovarga munosabatni sinab ko‘rish va tekshirish. Tovaringiz xaridorlarga yoqish yoki yoqmasligiga ishonchingiz komil bo‘lmasa, uni ikkinchi do‘konda ishga tushirib ko‘ring. Fikr-mulohazalarni to‘plang va xaridorlar munosabatini baholang. Agar tovar yaxshi natijalarni ko‘rsatsa, uni asosiy do‘konga o‘tkazing.

🍇 Agar tovar do‘kon mavzusi yoki nomiga mos kelmasa. Masalan, agar do‘kon “Televizorlar dunyosi” deb nomlangan bo‘lsa, u yerda paypoq sotish g‘alati bo‘ladi.

➗❗️🍏


💜 Рекомендации к подготовке товаров в фотостудию

Партнёры, мы ценим сотрудничество и ваши усилия в подготовке товаров для съёмки в фотостудии.

Однако, некоторые товары требуют дополнительной подготовки, чтобы мы могли делать качественные фотографии. Неправильный подход может привести к перезаказу и задержкам в размещении фото на сайте.

Обратите внимание на частые проблемы и способы их решения:

1️⃣ Наклейка штрих-кода на внешней части товара оставляет следы, которые могут испортить товар. Советуем наносить штрих-код на специально предназначенное место или на часть товара, которая не влияет на внешний вид;
2️⃣ Сложность разглаживания сложенных ковриков. Рекомендуем скручивать такие товары в рулон, если это возможно.
3️⃣ Наличие грязи на обуви, особенно на белых частях подошвы. Советуем убедиться в том, что товар очищен от загрязнений;
4️⃣ Неправильно упакованная обувь и сумки могут прийти с заломами, которые трудно исправить. Рекомендуем использовать более прочную упаковку для товаров;
5️⃣ Товары в картонных упаковках. Не всегда картонные упаковки приходят в фотостудию в хорошем состоянии. В таких случаях мы не делаем фотографии с коробкой, если товар можно показать без неё. Рекомендуем упаковывать товар в пузырчатую плёнку для сохранности коробки.

Благодарим за внимание! Уверены, что совместными усилиями мы сможем достичь отличных результатов. 🤝


💜 Fotostudiyaga tovarlarni tayyorlash bo‘yicha tavsiyalar

Hamkorlar, hamkorlik va fotostudiyada suratga olish uchun tovarlarni tayyorlashda qilgan sa’y-harakatlaringizni qadrlaymiz.

Biroq, ba’zi tovarlar yuqori sifatli fotosuratlarni olishimiz uchun qo‘shimcha tayyorgarlikni talab qiladi. Noto‘g‘ri yondashuv qayta buyurtma berish va fotolarni saytga joylashtirishda kechikishlarga olib kelishi mumkin.

Tez-tez uchraydigan muammolar va ularni hal qilish usullariga e’tibor bering:

1️⃣ Tovar tashqi qismidagi shtrix-kod nakleykasi tovarni buzishi mumkin bo‘lgan izlarni qoldiradi. Shtrix-kodni maxsus mo‘ljallangan joy yoki tashqi ko‘rinishga ta’sir qilmaydigan tovar qismiga qo‘yishni maslahat beramiz;
2️⃣ Yig‘ilgan gilamchalar tekislanishi murakkabligi. Agar iloji bo‘lsa, bunday tovarlarni rulon qilib o‘rashni tavsiya etamiz.
3️⃣ Poyabzalda, ayniqsa tag oq qismlarida kir mavjudligi. Tovar kir emasligiga ishonch hosil qilishingizni maslahat beramiz;
4️⃣ Noto‘g‘ri qadoqlangan poyabzal va sumkalar tuzatish qiyin bo‘lgan bukilgan joylar bilan kelishi mumkin. Tovarlar uchun mustahkamroq qadoqdan foydalanishni tavsiya etamiz;
5️⃣ Karton qadoqdagi tovarlar. Har doim ham karton qadoqlar fotostudiyaga yaxshi holatda kelmaydi. Bunday hollarda, quti bilan suratga olmaymiz, agar tovarni usiz ko‘rsatish mumkin bo‘lsa. Quti saqlanib qolishi uchun tovarni pufakchali plyonkaga qadoqlashni tavsiya etamiz.

E’tiboringiz uchun tashakkur! Ishonchimiz komilki, birgalikdagi sa’y-harakatlar bilan ajoyib natijalarga erishishimiz mumkin. 🤝


💜 Sotuvlar uchun eng yaxshi oy

NON FOOD rahbari — Zafar Isxakov aytib beradi:

Foyda qilish mumkin, ammo barchasi mavsumga, tovarlar toifasiga va tovarlarni yetkazib berish muddatiga bog‘liq. Shuning uchun, qaysi oy sotuv uchun eng yaxshi ekanligini aytish qiyin. Mavsum boshlanishida tovarlaringiz bo‘lishi uchun oldindan tayyorgarlik ko‘rgan ma’qul.

Agar “kabob” mavzusini hisobga olsak, u bahorning ikkinchi yarmida va yozning oxirigacha aktual bo‘ladi. Yangi yil archalarining faol sotuvi noyabr oyining o‘rtalarida boshlanadi va dekabrning 20-kunlariga qadar davom etadi.

Rejalashtirish va tayyorgarlik muhim ahamiyatga ega. Nafaqat talab va raqobat muhitini hisobga olish, balki kelajakdagi o‘zgarishlarni ham oldindan o‘ylash kerak.

Shuningdek, ma’lum bir mahsulot yoki butun toifadan olinadigan potensial foyda haqida tasavvurga ega bo‘lish uchun tovarlarning yunit-iqtisodiyotini to‘g‘ri hisoblash kerak
”.

#sotuv_starti

🍇🍇🍇🍇🍇

💜 Лучший месяц для продаж

Рассказывает Зафар Исхаков — руководитель NON FOOD:

«Заработать можно, но всё зависит от сезона, категории товаров и срока поставки товара. Поэтому сложно сказать, какой месяц лучший для продажи. Готовиться лучше заранее, чтобы перед пиком уже был товар.

Если мы берём в рассчёт «шашлычную» тематику, то она актуальна во вторую половину весны и до конца лета. Активная продажа новогодних ёлок начинается с середины ноября и длится до 20-х чисел декабря.

Планирование и подготовка играют важную роль. Нужно учитывать не только спрос и конкурентную среду, но и прогнозировать изменения в будущем.

Также, нужно правильно рассчитать юнит-экономику товаров, чтобы иметь представление о потенциальной прибыли от конкретного товара или всей категории
».

#старт_продаж


💜 Hamkorlar, sotuvlar xavfsiz bo‘lishi biz uchun muhim

Firibgarlar Uzum Market nomidan shaxsiy xabarlarda tovarlarni pullik targ‘ibot qilishni taklif qilish holatlari ko‘payib bormoqda. To‘lovni bank kartasiga o‘tkazishni so‘raydilar.

Shuning uchun eslatib o‘tamiz: barcha Uzum xizmatlari uchun to‘lov faqat shaxsiy kabinetdagi mablag‘lardan yechib olinadi.

Ehtiyot bo‘ling!

🍇🍇🍇🍇🍇

💜 Партнёры, нам важно, чтобы продажи были безопасными

Участились случаи, когда от имени Uzum Market мошенники предлагают платное продвижение товаров в личных сообщениях. Оплату просят переводить на банковскую карту.

Поэтому напоминаем: за все услуги Uzum оплата списывается только со средств в личном кабинете.

Будьте осторожны!


💜 Uzumda sotish uchun qanday tovarlarni tanlagan ma’qul?

Marketpleysda tovarlar muvaffaqiyatligi ko‘plab omillarga bog‘liq. Mana asosiylari:
bozorning joriy talabi, mavsumiy tendensiyalar va raqobatbardoshlik.

Avval bozor tahlilini o‘tkazing, xaridorlar xohish-istaklarini o‘rganing va talabdagi o‘zgarishlarga operativ javob berishni boshlang. Bu sizga yaxshi aylanmaga ega tovarlarni tanlashga yordam beradi.

Yangi mahsulotni sotib olishdan oldin, uning boshqa sotuvchilarda mavjudligini tekshiring. Buning uchun qidiruvga mahsulot nomini kiriting. Agar natijalar ko‘plab moslikni ko‘rsatsa, mahsulot umidlaringizni oqlaydimi yoki yo‘qligini o‘ylab ko‘rishingiz kerak.

Marketpleysda biznesingizni rivojlantirish uchun ko‘rib chiqishingiz mumkin bo‘lgan eng kam raqobatga ega ba’zi qiziqarli toifalar:

1. Fashion. Katta o‘lchamdagi kiyimlar (erkaklar va ayollar uchun);
2. FMCG. Hayvonlar uchun mahsulotlar;
3. FMCG. Maishiy kimyo vositalari;
4. Non Food. Avtotovarlar;
5. Non Food. Qurilish va ta’mirlash;
6. БТиЭ. Katta maishiy texnika;
7. БТиЭ. Iqlim texnikasi.

➗❗️🍏

💜 Какие товары лучше всего выбирать для продажи на Uzum?

Успех товара на маркетплейсе зависит от многих факторов. Вот основные из них: текущий спрос рынка, сезонные тенденции и конкурентоспособность.

Для начала проведите анализ рынка, изучите предпочтения покупателей и начните оперативно реагировать на изменения в спросе. Это поможет вам выбрать товары с хорошим оборотом.

Перед тем, как закупить новый товар — проверьте его наличие у других продавцов. Для этого введите название товара в поиск. Если результаты покажут множество совпадений, стоит задуматься, оправдает ли товар ваши ожидания.

Вот несколько интересных категорий с наименьшей конкуренцией, которые вы можете рассмотреть для развития бизнеса на маркетплейсе:

1. Fashion. Одежда больших размеров (мужская и женская);
2. FMCG. Зоотовары;
3. FMCG. Бытовая химия;
4. Non Food. Автотовары;
5. Non Food. Стройка и ремонт;
6. БТиЭ. Крупная бытовая техника;
7. БТиЭ. Климатическая техника.

🍇🧡💜

12.4k 2 75 109 33

💜 Торгуйте целый месяц без комиссии в Uzum Market

Чтобы воспользоваться предложением и получить компенсацию за первый месяц продаж, вам нужно:

1️⃣ Открыть расчётный счёт в «Капиталбанке»;
2️⃣ Зарегистрировать магазин в Uzum Market.

Заполните заявку по этой ссылке. Мы с вами свяжемся.

*в акции принимают участие счета, открытые по указанной ссылке.


💜 Uzum Marketda bir oy davomida komissiyasiz savdo qiling

Taklifdan foydalanish va savdoning birinchi oyiga kompensatsiya olish uchun sizga kerak bo‘ladi:

1️⃣ “Kapitalbank”da hisob raqamini ochish;
2️⃣ Uzum Marketda do‘konni ro‘yxatdan o‘tkazish.

Ushbu havola orqali arizani to‘ldiring. Biz siz bilan bog‘lanamiz.

*aksiyada ko‘rsatilgan havola bo‘yicha ochilgan hisoblar ishtirok etadi.


🆕 “Yozgi savdo” uchun ro‘yxatdan o‘tish boshlandi!

Hamkorlar, 21-maydan 1-iyulgacha boʻlib oʻtadigan savdoda ishtirok eting. 18+dan tashqari barcha toifalar ishtirok etishi mumkin.
Ishtirok etish uchun majburiy chegirma — 10% dan 40% gacha.

Ushbu havola orqali qanday ro‘yxatdan o‘tishni bilib oling.

🔥 Daromadingizni Uzum Market bilan oshiring!

🍇🍇🍇🍇🍇

🆕 Регистрация на «Летнюю распродажу» уже началась!

Партнёры, примите участие в распродаже, которая пройдёт с 21 мая по 1 июля. Допускаются все категории, кроме 18+.
Обязательная скидка для участия — от 10% до 40%.

Узнайте, как зарегистрироваться по этой ссылке.

🔥 Увеличивайте прибыль вместе с Uzum Market!


💜 Pul mablag‘larini qaytarish

Hamkorlar, ba’zi sotuvchilarda 15-may kuni qilingan chiqarishlar bloklangan.

Hisobingizga pul mablag‘larini qaytarish ustida allaqachon ishlayapmiz. Tez orada pulllar tushadi.

Tushunganingiz uchun tashakkur 🤝

🍇🍇🍇🍇🍇

💜 Возврат денежных средств

Партнёры, у некоторых продавцов заблокированы выводы, которые были сделаны 15 мая.

Уже работаем над возвратом денежных средств на ваши счета. В скором времени деньги поступят.

Благодарим за понимание 🤝


💜 Yangi seller o‘z ishini mavsumiy tovarlardan boshlashiga arziydimi?

FMCG rahbari – Sergey Petyakin aytib beradi:

“Ha, albatta. Bizda odatda shunday qilinadi. Sotuvchi nimadan boshlashni bilmaganida, u mavsumiy tovarlarga yuzlanadi.
Masalan: sotuvchi talabni tahlil qiladi, sun’iy havzalarga talab kattaligini ko‘radi. Eng past narxdagi tovarni topadi 150 000 so‘mlik, sun’iy havzalarni sotib oladi va 120 000 so‘mlik narx belgilaydi. Bo‘ldi, sotuvlar boshlanishiga zo‘r start berildi.

Barcha chakana savdo bozor narxlari darajasida quriladi. Agar sotuvchi nimadan boshlashni bilmasa, yaxshi sotilayotgan, katta talabga ega: ommabop narx va ommaviy bo‘lganini tanlashi kerak”.

🍇🍇🍇🍇🍇

💜 Стоит ли новому селлеру начинать с сезонных товаров?

Рассказывает Сергей Петякин – руководитель FMCG:

«Да, конечно. У нас обычно так и делается. Когда продавец не знает, с чего начать, он обращается к сезонным товарам.
Например: продавец анализирует спрос, видит, что бассейны пользуются популярностью. Находит товар по самой низкой стоимости в 150 000 сумов, закупает бассейны и устанавливает цену в 120 000 сумов. Всё, отличный старт продажам дан.

Вся розничная торговля строится на уровне цен рынка. Если продавец не знает, с чего начать, ему следует выбирать то, что хорошо продаётся, имеет больший спрос: доступное по цене и массовое».


💜 Mahsulot fotosuratlariga bo‘lgan ehtiyojni baholash so‘rovnomasida qatnashing

Hamkorlar, biz sizning fikringizni qadrlaymiz, xizmatni yaxshilash uchun talablaringizni yozishni, fotosuratlarga misollar qo‘shishingizni va Uzum Market fotostudiyasining mavjud shart va xizmatlari narxi bo‘yicha fikr-mulohazalaringizni bildirishingizni so‘raymiz.

So‘rovnomada rus va o‘zbek tillarida havola orqali mavjud.

Ishtirok etganingiz uchun rahmat! 🤝

🍇🍇🍇🍇🍇

💜 Пройдите опрос по оценке потребностей в фотографиях товаров

Партнёры, ценим ваше мнение, поэтому для улучшения сервиса просим написать требования, приложить примеры к фотографиям и поделиться обратной связью по существующим условиям и стоимости услуг фотостудии Uzum Market.

Опрос доступен на русском и узбекском языках по ссылке.

Благодарим за участие! 🤝


2 ta aksiya uchun ro‘yxatdan o‘tishni uzaytiramiz!

Hamkorlar, siz hali ham 20-maygacha davom etadigan “Arzon narxlar” va “Sport va hordiq” aksiyalarida ishtirok etishingiz mumkin.

🔥 Uzum Market bilan birgalikda daromadni oshiring!

🍇🍇🍇🍇🍇

Продлеваем регистрацию на 2 акции!

Партнёры, вы ещё можете успеть принять участие в акциях «Низкие цены» и «Спорт и отдых», которые продлятся до 20 мая.

🔥 Увеличивайте прибыль вместе с Uzum Market!


💜 Limitlarni to‘g‘ri ko‘rsatilishi

Hamkorlar, biz texnik muammolarni hal qildik. Endi barcha sotuvchilarga tovarlarni qabul qilish uchun yukxatlarini yaratishda joriy limit ko‘rsatiladi.

Tushunganingiz uchun rahmat 🤝

🍇🍇🍇🍇🍇

💜 Корректное отображение лимитов

Партнёры, мы устранили технические неполадки. Теперь у всех продавцов при создании накладных на приёмку товаров отображается актуальный лимит.

Благодарим за понимание 🤝

16.6k 1 23 208 47

💜 Performance-marketing yordamida biznesingizni samarali targ‘ib qilish uchun promokodlar yig‘amiz

Ular bizning hisobimizdan targ‘ibot kanallarida joylashtiriladi. Tovarlaringiz bepul promosini olasiz.

Yuqori chegirmaga ega talab qilingan tovar va promokodlar reklama joyini olish uchun ko‘proq imkoniyatlarga ega.

Qanday promokodlar kerak:
▫️ Aktivatsiyalar soni — 50 tadan;
▫️ Amal qilish muddati — 10 iyundan oldin emas;
▫️ Chegirmalar minimal chegarasi: 1 000 000 so‘mgacha bo‘lgan tovarlar — 10% dan, 1 000 000 so‘mdan yuqori tovarlar — 5% dan;
▫️ Reklama qilinadigan tovarning minimal stoki — 50 donadan.

E’tibor bering, arizalar soni ko‘pligi sababli barcha promokodlarni ishga ololmaymiz.

Promokodlar iyun oyining oxirigacha qabul qilinadi, ushbu havola orqali shaklni to‘ldiring‼️

🍇🍇🍇🍇🍇

💜 Собираем промокоды для эффективного продвижения вашего бизнеса с помощью Performance-маркетинга

Они будут размещаться в каналах продвижения за наш счёт. Вы получите бесплатное промо своих товаров.

Востребованные товары и промокоды с более высокой скидкой имеют больше шансов на получение рекламного места.

Какие нужны промокоды:
▫️ Количество активаций — от 50;
▫️ Срок действия — не ранее 10 июня;
▫️ Минимальный порог скидок: товары до 1 000 000 сумов — от 10%, товары от 1 000 000 сумов — от 5%;
▫️ Минимальный сток рекламируемого товара — от 50 штук.

Обратите внимание, что все промокоды мы не сможем взять в работу по причинам большого количества заявок.

Промокоды будут приниматься до конца июня, заполните форму по этой ссылке‼️


💜 Academy Pro kursida yangilanish

Biznesingizni yangi bosqichga olib chiqish uchun ta’limga qo‘shiling.

Mashg‘ulotlarda siz:
▫️ Hisob, tahlil, shaxsiy kabinetni boshqarish asoslarini chuqur tushunib olasiz;
▫️ Biznes-jarayonlarni samarali avtomatlashtirishni o‘rganasiz;
▫️ Yetkazib beruvchilar bilan ishlashni optimallashtirish, xodimlarni boshqarish va ko‘plab boshqa jarayonlarni bilib olasiz.

Muhim yangilik: biz ish jarayonini yanada optimallashtirish va marketpleysda komissiyalar o‘zgarishlarini hisobga olgan holda hisob-kitoblarni soddalashtirish uchun tahlil va iqtisodiyot bo‘yicha jadvallarni yangiladik.

Kursni atigi 990 000 so‘mga sotib olishga ulguring. 6 va 12 oyga muddatli to‘lov mavjud.

Joylar soni cheklangan! Ta’limga yozilish havolada mavjud.

Amaldagi sellerlar Academy Pro programmasi bo‘yicha ta’lim olishni boshlashlari mumkin. Agar shaxsiy kabinet bo‘yicha savollar bo‘lsa, sizga bosqichma-bosqich amaliy kurs to‘g‘ri keladi.

🔥Uzum Academy bilan birgalikda rivojlaning!

🍇🍇🍇🍇🍇

💜 Обновления на курсе Academy Pro

Присоединяйтесь к обучению, чтобы вывести свой бизнес на новый уровень.

На занятиях вы:
▫️ Получите углубленное понимание основ учёта, аналитики, управления личным кабинетом;
▫️ Научитесь эффективной автоматизации бизнес-процессов;
▫️ Узнаете, как оптимизировать работу с поставщиками, управлять персоналом и многое другое.

Важная новость: мы обновили таблицы по аналитике и экономике, чтобы сделать процесс работы более оптимизированным и упростить расчёты с учётом изменений комиссий на маркетплейсе.

Успейте купить курс всего за 990 000 сумов. Доступна рассрочка на 6 и 12 месяцев.

Количество мест ограничено! Запись на обучение доступна по ссылке.

Действующие селлеры могут начать обучение по программе Academy Pro. Если есть вопросы по личному кабинету, вам подойдёт пошаговый практический курс.

🔥Развивайтесь вместе с Uzum Academy!


💜 Hamkorlar, biz sizning fikr-mulohazalaringizni qadrlaymiz

So‘rovnomamizda qatnashing – bu bir necha daqiqa vaqt oladi va xizmatlarimiz sifatini sezilarli darajada yaxshilashga yordam beradi.

So‘rovnoma rus va o‘zbek tillarida havola orqali mavjud.

Hamkorlik uchun rahmat 🤝

🍇🍇🍇🍇🍇

💜 Партнёры, мы ценим вашу обратную связь

Пройдите наш опрос – это займет несколько минут и поможет нам значительно улучшить качество услуг.

Опрос на русском и узбекском языках доступен по ссылке.

Благодарим за сотрудничество 🤝


💜 Что поможет кратно увеличить продажи низкооборачиваемого товара?

Для повышения продаж товара, который не пользуется спросом, можно использовать несколько стратегий.

В личном кабинете раздела «Маркетинг», вы можете воспользоваться календарём акций, скидками с «таймером» и промокодами. Эти маркетинговые инструменты могут стимулировать интерес покупателей и увеличить объём продаж.

Помимо этого, при подготовке товара на склад, рассмотрите возможность прикрепления благодарственной записки с просьбой оставить отзыв на товар. В благодарность за отзыв, дайте покупателю скидочный промокод на следующую покупку в вашем магазине.

Ещё один вариант — использование маркетинговых инструментов Uzum Market. Вы можете приобрести рекламу на всех телевизорах в пунктах выдачи, уличных баннерах и экранах, по телевидению, радио. Ещё можно воспользоваться «Бустом в ТОП», который поднимает товары в категорийной и поисковой выдаче. Рассказываем об инструменте в этой публикации.

Ведите социальные сети своих магазинов. Интересный, а главное — регулярный контент тоже помогает привлечь новых покупателей.

Подробнее рассказываем на курсах в Uzum Academy. Жмите на ссылку, чтобы узнать больше об увеличении продаж.

🍇🧡💜


💜 Kam aylanayotgan tovarlar savdosini karrali ko‘paytirishga nima yordam beradi?

Talab bo‘lmayotgan tovarlar sotuvini oshirish uchun bir nechta strategiyalardan foydalanish mumkin.

“Marketing” bo‘limi shaxsiy kabinetida aksiyalar kalendaridan, “taymer”li chegirmalardan va promokodlardan foydalanishingiz mumkin. Ushbu marketing instrumentlari xaridorlar qiziqishini rag‘batlantirishi va savdo hajmini oshirishi mumkin.

Bundan tashqari, tovarlarni omborga tayyorlashda, tovarga fikr-mulohaza qoldirishni so‘rab, minnatdorchilik xatini yopishtirish imkoniyatini ko‘rib chiqing. Fikr-mulohaza uchun minnatdorchilik sifatida, xaridorga do‘koningizdagi keyingi xarid uchun chegirma promokodini bering.

Yana bir variant — Uzum Market marketing instrumentlaridan foydalanish. Topshirish punktlari barcha televizorlarida, ko‘cha bannerlari va ekranlarida, televideniye, radio orqali reklamaga ega bo‘lishingiz mumkin. Bundan tashqari, toifa va qidiruv natijalarida tovarlarni ko‘taradigan “Bustni topga chiqarish”dan foydalanishingiz mumkin. Mazkur sahifada ushbu instrument haqida aytib beramiz.

Do‘konlaringiz ijtimoiy tarmoqlarini yuriting. Qiziqarli va eng muhimi — muntazam kontent ham yangi xaridorlarni jalb qilishga yordam beradi.

Uzum Academy kurslarida batafsilroq aytib beramiz. Savdolar ko‘payishi haqida ko‘proq ma’lumot olish uchun havolani bosing.

➗❗️🍏

20 ta oxirgi post ko‘rsatilgan.