![](https://static29.tgcnt.ru/posts/_0/f5/f59bb717a40fed2033e7f470f2f74528.jpg)
💜 Sotuvlar uchun eng yaxshi oy
NON FOOD rahbari — Zafar Isxakov aytib beradi:
“Foyda qilish mumkin, ammo barchasi mavsumga, tovarlar toifasiga va tovarlarni yetkazib berish muddatiga bog‘liq. Shuning uchun, qaysi oy sotuv uchun eng yaxshi ekanligini aytish qiyin. Mavsum boshlanishida tovarlaringiz bo‘lishi uchun oldindan tayyorgarlik ko‘rgan ma’qul.
Agar “kabob” mavzusini hisobga olsak, u bahorning ikkinchi yarmida va yozning oxirigacha aktual bo‘ladi. Yangi yil archalarining faol sotuvi noyabr oyining o‘rtalarida boshlanadi va dekabrning 20-kunlariga qadar davom etadi.
Rejalashtirish va tayyorgarlik muhim ahamiyatga ega. Nafaqat talab va raqobat muhitini hisobga olish, balki kelajakdagi o‘zgarishlarni ham oldindan o‘ylash kerak.
Shuningdek, ma’lum bir mahsulot yoki butun toifadan olinadigan potensial foyda haqida tasavvurga ega bo‘lish uchun tovarlarning yunit-iqtisodiyotini to‘g‘ri hisoblash kerak”.
#sotuv_starti
🍇🍇🍇🍇🍇
💜 Лучший месяц для продаж
Рассказывает Зафар Исхаков — руководитель NON FOOD:
«Заработать можно, но всё зависит от сезона, категории товаров и срока поставки товара. Поэтому сложно сказать, какой месяц лучший для продажи. Готовиться лучше заранее, чтобы перед пиком уже был товар.
Если мы берём в рассчёт «шашлычную» тематику, то она актуальна во вторую половину весны и до конца лета. Активная продажа новогодних ёлок начинается с середины ноября и длится до 20-х чисел декабря.
Планирование и подготовка играют важную роль. Нужно учитывать не только спрос и конкурентную среду, но и прогнозировать изменения в будущем.
Также, нужно правильно рассчитать юнит-экономику товаров, чтобы иметь представление о потенциальной прибыли от конкретного товара или всей категории».
#старт_продаж
NON FOOD rahbari — Zafar Isxakov aytib beradi:
“Foyda qilish mumkin, ammo barchasi mavsumga, tovarlar toifasiga va tovarlarni yetkazib berish muddatiga bog‘liq. Shuning uchun, qaysi oy sotuv uchun eng yaxshi ekanligini aytish qiyin. Mavsum boshlanishida tovarlaringiz bo‘lishi uchun oldindan tayyorgarlik ko‘rgan ma’qul.
Agar “kabob” mavzusini hisobga olsak, u bahorning ikkinchi yarmida va yozning oxirigacha aktual bo‘ladi. Yangi yil archalarining faol sotuvi noyabr oyining o‘rtalarida boshlanadi va dekabrning 20-kunlariga qadar davom etadi.
Rejalashtirish va tayyorgarlik muhim ahamiyatga ega. Nafaqat talab va raqobat muhitini hisobga olish, balki kelajakdagi o‘zgarishlarni ham oldindan o‘ylash kerak.
Shuningdek, ma’lum bir mahsulot yoki butun toifadan olinadigan potensial foyda haqida tasavvurga ega bo‘lish uchun tovarlarning yunit-iqtisodiyotini to‘g‘ri hisoblash kerak”.
#sotuv_starti
🍇🍇🍇🍇🍇
💜 Лучший месяц для продаж
Рассказывает Зафар Исхаков — руководитель NON FOOD:
«Заработать можно, но всё зависит от сезона, категории товаров и срока поставки товара. Поэтому сложно сказать, какой месяц лучший для продажи. Готовиться лучше заранее, чтобы перед пиком уже был товар.
Если мы берём в рассчёт «шашлычную» тематику, то она актуальна во вторую половину весны и до конца лета. Активная продажа новогодних ёлок начинается с середины ноября и длится до 20-х чисел декабря.
Планирование и подготовка играют важную роль. Нужно учитывать не только спрос и конкурентную среду, но и прогнозировать изменения в будущем.
Также, нужно правильно рассчитать юнит-экономику товаров, чтобы иметь представление о потенциальной прибыли от конкретного товара или всей категории».
#старт_продаж